Cape May Fall Fuglekikking Migrasjon Tur 2021 – NJ Fuglekikking | Natura Journeys

Tur Reiserute

Ti., Oktober. 12: Ankomster

vennligst planlegg å ankomme I Dag På Philadelphia International Airport (PHL) hvor vi samles som en gruppe på 2: 00 PM På Continental Airlines bagasjeområdet. Din guide, Dan Donaldson, har kikkert og møter deg der. Deretter laster vi opp og reiser ca 2,5 timer, som inkluderer en rask lunsjstopp, til våre losji I Cape May, New Jersey. Vi tar litt tid til å friske opp til middag og bli kjent med våre andre reisefølge.
Overnattingssteder På Sea Crest Inn (D)

Ons., Oktober. 13: Cape May State Park/Cape May Bird Refuge

Vi er av for en tidlig start På Morgenflyvning i dag, en pågående morgenvakt / telling av returfugler som ble presset ut i havet på kvelden deres migrasjon. Dette er en sjanse til å se hundrevis, om ikke tusenvis, av sangere og andre passerines på vei tilbake til land. Vi gjør dette en gang på turen som en gruppe og deretter som et alternativ på en passende morgen.
I Dag får Vi vite Cape May. Vi holder oss nær denne vakre strandbyen og gjør oss kjent med øya og de lokale stedene vi besøker hele uken. Vi starter På Cape May Bird Observatory hovedkvarter og gavebutikk for å orientere oss, få de lokale fuglekikking nyheter, og pickup noen fuglekikking nødvendigheter. Hotell I Nærheten Av Cape May State Park Hawk Watch Platform, nature center og light house Der, vi tilbringer resten av morgen hawk ser og utforske state park. En god dag på hawk watch-plattformen kan preges av bestått av 2000-3000 Skarpskinnet Hauk, hundrevis Av Nordlige Harrier og dusinvis Av Fregnefalk og Merlin. Mer enn 1000 Osprey har blitt regnet på en gitt dag også! Vandre den nærliggende stranden kan produsere observasjoner Av Parasittiske Jaeger, alle tre scoters, loons, og mange arter av gull. Turer rundt i parken kan presse opp nesten alle sen migrerende østlige passerine denne tiden av året også. Lunsj er på en av våre favoritt kafeer.I ettermiddag utforsker Vi Cape May Bird Refuge, aka » The Meadows.»Eies og forvaltes Av Nature Conservancy, er dette viktige kystfuglområdet en av de mest vellykkede habitatrestaureringene på Atlanterhavskysten. Fall migrasjon På Meadows er intet mindre enn spektakulær. Det er kjent for kvelden Merlin og Peregrine flyreiser som de jobber engene for å fange den siste dragonfly snack før settling i for kvelden. Mange av haukene talt På Cape May Hawk Watch passerer direkte over Engene eller jakter i den. Peregrine, Cooper ‘ S Hawk og Merlin kan sette på et spektakulært show fra midten av September til slutten av oktober, sammen med scads Av Northern Harrier, Sharp-shinned Hawk, og til og med den sporadiske Bald Eagle som sirkler overhead. Strandområder kan tilby et godt utvalg av shorebirds ofte sitter innlandet for å komme seg ut av vinden. Vi avslutter i dag, og mange av våre dager, På Sunset Beach for å se «flyout» av terner og scoters som foretrekker å sove på De dypere vannet I Atlanterhavet.

To., Oktober. 14: Stone Harbor Point | Salt Marsh Båttur / Nummy Island

I morges, og hver morgen for resten av turen, kan de som ønsker, nyte en valgfri soloppgang (6:30) strandtur før frokost på hotellet (vanligvis hver dag klokka 8: 00). Etter frokost går vi Til Stone Harbor Point hvor mange av shorebirds og waterfowl i området kan bli funnet. Felles, Svart, Arktisk, Gull-billed, Sandwich, Roseate og Kongelige Terner er alle mulige. Monark sommerfugler er vanlige i børsten, som er migrant sangfugler.etter en lokal lunsj går vi Til Miss Chris Marina hvor vi går ombord På Osprey, en stor pontong turbåt, for å utforske saltmyrene langs New Jerseys Intracoastal Waterway. Her har vi en sjanse til å se mange vadefugler og migrere vannfugler som utnytter havet gress øyer og stadig skiftende tidevanns creek mudflats av saltmarsh. Vi ser etter Den unnvikende Diamondback Terrapin, Nord-Amerikas eneste saltvannskildpadde. etter lunsj drar vi videre for å utforske saltmyrene mens vi kjører intracoastal-områdene med stopp på Nummy Island, kjent for å hekke Svartkronede Natthegre; se etter flyby terner av ulike arter og søk etter den alltid tilstedeværende Klapperbanen. Her stopper vi også på en lokal lapp hvor Nelson ‘ S Sharptail og Seaside Spurver hyppige. Tides kan kreve at vi omorganiserer aktivitetene i dag. Vi fanger solnedgangen På Sunset Beach igjen tilbake I Cape May og deretter tilbake til hotellet for å friske opp før middag på en lokal restaurant.

Fre., Oktober. 15: Delaware / Cape Henlopen State Park/Prime Hook NWR

Delaware er den smarte lillebroren Til Cape May. Best kjent for sin våren migrasjon Av Røde Knop Og Hestesko Krabber, Delaware tilbyr fantastiske fuglekikking muligheter og ulike habitater. Det kunne ha vært fuglekikking destinasjon på østkysten hvis det ikke var for sin storebror, New Jersey. Vi går om bord Tidlig Lewes Fergen for en pelagisk-fuglekikking ferje krysset av bukten til Delstaten Delaware. Denne fergeturen kan være svært produktiv for sjøfugl og skotere som enten tilbringer natten flytende eller flyr inn ved soloppgang for å mate. En Gang i Delaware tilbringer vi dagen med å utforske De furuskutte habitatene I Cape Henlopen State Park. Vi har lunsj i Det Historiske Distriktet I Sentrum Av Lewes og tilbringe resten av vår ettermiddag På Prime Hook NWR, lokale hawk watch nettsteder, og andre fall fuglekikking hotspots På Delaware siden av bukten. Vår sen ettermiddag avreise gir oss muligheten fange «fly ut» av fugler som besøker bay områder i løpet av dagen. Dette er litt av en lang dag, vi har tradisjonelt gjort dette vår pizza fest middag på hotellet slik at vi kan slå i litt tidligere.

Lør., Oktober. 16: Forsythe Nwr | Avalon Sea Watch | Wetlands Institute

vi fugl vår vei gjennom de store salt myr områder nord For Cape May i dag som vi gjør vår vei opp kysten Til Edwin B. Forsythe National Wildlife Refuge (aka Brigantine), en 43,000-acre naturområde med både friske og saltvann myrer. Her har vi gode muligheter til å se Klapper-Og Kongeskinner, bitterner, trekkfugler og vannfugler, Samt Vandrefalk som jakter på myrene. Alle Østkysten vannfugler og vadefugler kan bli funnet her, Og Brant Og Snø Gjess bør bare ankommer. Se På Som Peregrine og Merlin skyver rundt shorebirds som tar fly i blinkende bølger av bevegelse. Osprey er vanlig, og vi kan selv lei av å se dem! Det er tusenvis av dekar av både fersk og salt myrer her og nesten Alle Østkysten vann fugl er mulig. på vei tilbake til Cape May stopper vi ved Avalon Sea Watch, et av landets lengstlevende seabird watch/telling nettsteder. Fugler vi sannsynligvis ser her inkluderer: Dobbeltkrysset Skarv (200.000 per år), Rød-throated Loon (50.000 per år), scoters (100.000 – 200.000 årlig, for det meste Svart og Surfe), Nordlig Gannet (50.000 per år) og utallige antall måker. Her kan en god dag for scoters utgjøre en telling av 20.000 fugler! Det er også en jevn strøm Av Vanlig Loon, terner av ulike arter, Grønnvinget Blågrønn, Langhalet And, Bufflehead, Svart And, scaup og mange andre arter. New Jersey Audubon tellere er her for å hjelpe med identifikasjon og informasjon.

Søn., Oktober. 17: Cape May Trolley Birding & Tur til Rips

Denne morgenen deltar vi I Cape May Birding Festival og styrer en trolleybuss med en kjendis birder for lederens valg fuglekikking tur. Besøker lokale fuglekikking patcher av sine valg, vi opplever deres observasjon og tolkning ferdigheter i aksjon. Etterpå har vi en lett lunsj og utforske sentrum Cape May, besøke festival leverandører. på ettermiddagen går Vi Ombord På American Star tour boat for en tre-timers mini pelagisk tur til » The Rips.»Rips er en oppvelling ved Munningen Av Delaware Bay, bestående av stimer og dypere omkringliggende kutt. Vannbevegelse over stimer på innkommende og utgående tidevann bringer næringsstoffer og små organismer til overflaten, som deretter mates av suksessivt større fisk, marine pattedyr og fugler. Denne turen er tidsbestemt for å få oss der ute på topptid for fugl og marine pattedyr, så forvent å se mange terner, måker og Nordlig Gannet, sammen med en sjanse til noen av de sjeldnere besøkende som Parasittisk Jaeger. Bottlenose Delfin er faste på denne turen, Og Knølhval er tidvis sett også (krysser fingrene)!
Middag er på den berømte Lobster House restaurant hvor vi fullføre våre fugle lister og reflektere over uken

Man., Oktober. 18: Avganger

etter en tidlig frokost, vi drar Til Philadelphia flyplass, hvor vi skal ankomme ved 11: 00 AM. (B)