Historier fra Folk Som Fikk Ekstremt Beruset og Våknet Opp I Utlandet

Folk har alltid våknet opp i merkelige steder etter netter ute. Tjue år siden, at merkelig sted kan ha vært «Scarborough», eller «fullt inne i en bin». Nå, takket være billige flybilletter og hvor enkelt vi kan bestille flyreiser gjennom telefonene våre, blir de merkelige stedene i økende grad «Reykjavik», eller «et fremmed land jeg egentlig ikke visste at Jeg var i Før Snapchat geo-filtrert min selfie».Det ser ut til at hvert par måneder er det en rapport om en ung mann som har gått ut for en rolig drink, endte opp med å bli skutt og deretter gikk ombord på et fly til et annet land. De vil våkne opp neste morgen og legge ut hva de har gjort På Twitter eller Facebook. En tabloid vil plukke den opp, LADBible vil gi ham sitt godkjenningsstempel («Gutten blir munted og våkner i SALZBURG») og historien vil forsvinne, noe som gjør vei for en annen ekstremt lik en en måned eller så senere.

Annonse

Er dette en identifiserbar trend? Skal det bli gitt et riktig navn, som «planeover» eller «Guddommelig Straff»? Vanskelig å si. Men for å illustrere hvor vanlig det er, tok jeg kontakt med fire av de mange gutta som har opplevd det (i varierende grad: noen våknet opp i andre land, noen i mikrostater og på andre øyer) for å finne ut hvordan de endte opp der de endte opp.

En natt, min venn og jeg bestemte meg for å gjøre en bar crawl I Chelmsford. Etter mange drinker hadde jeg mistet min venn og så På X30-bussen forbi. Bussen tar deg direkte til Stansted Lufthavn for litt over £10. På den tiden trodde jeg det ville være en god ide å bestille en siste liten flytur gjennom telefonen min og håper å ende opp et sted mindre grotty, kaldt og regnfullt Som Chelmsford. Det kan være en rekke steder, men målet jeg avgjort på Var Barcelona.

etter å ha gått ombord på flyet mitt, sovnet og våknet, innså jeg plutselig alvorligheten og alvoret I beslutningen jeg hadde gjort. Alt jeg hadde på meg var en tom flaske vann, klærne på ryggen, en lommebok og en telefon.

jeg gikk av flyet luktende Av J ④erbombs Og Joop! Homme aftershave fra forrige natt, og ringte foreldrene mine. Min far rådet meg til å tilbringe noen dager der, så jeg bestilte en retur flytur for tre netter senere og tilbrakte følgende dager å utforske Barcelona, snakker til folk og nyter været og maten. Jeg vil da gå tilbake til hotellet mitt etter middag for å vaske klærne mine i dusjen, da jeg ikke hadde noen reservedeler.

Annonse

generelt lærte turen meg å nyte mitt eget selskap og ikke bekymre meg for hva andre synes. Tross alt, hvis det ikke dreper deg eller setter deg i fengsel, hvor ille kan det egentlig være? Det er mitt nye motto.

– Alex, Fra England

SHOELESS ESCAPE

det startet i en liten fransk havn I Byen Beaulieu-sur-mer. Meg selv og to kolleger hadde slått av arbeid på en fredag ettermiddag og gått rett til stranden, via carrefour supermarked for å plukke opp en skive øl. Jeg kan huske hele vår tid på stranden og selv pakke opp håndklær og sette vår søppel i bin. Vi hadde snakket om å gå Til Monaco for en kveld på denne klubben vi hadde hørt Om, La Rascasse, men jeg tvilte på at det noen gang skulle skje fordi vi var altfor forbanna for å komme oss dit.

Så det var da jeg seriøst mistet oversikten over hva som skjedde.etter å ha mistet seks eller så timer, våknet jeg opp på et sykehus på toppen av en stor klippe med utsikt Over Havnen I Monaco. Sykepleierne fortalte meg at politiet hadde droppet meg av, og jeg insisterte på at jeg skulle forlate sykehuset fordi JEG måtte være tilbake PÅ jobb VED 8AM. Jeg husker at jeg prøvde å dra, og sykepleierne truet med å ringe politiet og sa at jeg ikke var edru nok til å komme Tilbake Til Frankrike.

jeg var ganske bra, bortsett fra scuffed knær og en massiv støt på pannen min. Klærne mine var i en plastpose på gulvet – gud vet hvor skoene mine var-så når sykepleierne dro, kledde jeg på meg, klatret ut av vinduet og løp forvirret og uten sko nedoverbakke på jakt etter en togstasjon. Da jeg kom til hovedgaten en jente jeg visste fra jobb skrek til meg fra over gaten. DET var OM 6 AM; hun hadde vært ute hele natten og sa at hun så meg På La Rascasse. Hun spurte OM JEG VAR OK og pekte meg mot stasjonen, men tok også et bilde av meg og fant det morsomt at det fortsatt var et drypp hengende ut av armen min. Jeg endte opp med å gjøre det til jobb i tide.

Sam, Fra Australia

EN EKSTREMT FORFERDELIG IDE

Tom Og hans venn, Daniel, og Den Tasmanske villmarken bak dem (Bilde av tasmanian villmark av jö brauns, Via)

jeg var ca 17 og ut med MIN beste venn, DANIEL. Vi ble ganske slaktet på dette punktet, og de fleste av vennene mine hadde gjort det ansvarlige og dro hjem. Vi pleide å ta NightRider bussen hjem i disse dager, og når det kom til det punktet noen tok opp ideen om å få neste fly ut Av Melbourne. Så i stedet for å gå hjem, vi fikk på bussen til flyplassen. Neste ting vi visste at vi hadde kommet på den iskalde øya Tasmania.

Med svært minimal mengde penger vi hadde igjen vi kjøpte noen nyhet hatter, gikk til en golfbane og leide en golf buggy, forlater oss med mindre enn $10 (£5) for mat. Vi spilte ikke engang et hull golf; vi bare cruised rundt diskutere hva et par idioter vi var.

vi fløy tilbake helt utmattet og dehydrert. Jeg tror aldri jeg har angret noe så mye i mitt liv.

Tom, Fra Australia

UTDRIKNINGSLAG

Jordan på utdrikningslaget, Før du sovner og ender Opp I Zurich

Jeg var på min svogerens hjorthelg I Munchen. Vi bestemte oss alle for å chip i €20 (£17) til en kattunge for natten, og hotellet ga oss et armbånd med detaljer på det, noe som medførte at jeg ikke trengte å være ansvarlig for telefonen eller lommeboken min, så jeg forlot dem. Etter mange drinker hadde jeg mistet mannskapet mitt, så jeg hoppet i en drosje og viste sjåføren håndleddet mitt, som ikke lenger hadde et armbånd på den. Jeg driblet litt tull og han sparket meg ut.Etter ytterligere 20 minutter med å prøve mange drosjer til ingen nytte, prøvde jeg lykken med sjåføren til en nærliggende trener som ble bordet. Jeg ba ham om å la meg på, håper det var en sjanse det ville gå forbi hotellet jeg ikke kunne huske navn eller adresse – men han sa nei. Så jeg gikk rundt treneren, og da sjåføren hadde ryggen til meg, dykket jeg inn i bagasjen og gjemte seg bak en koffert til døren ble stengt.

Annonse

når bagasjen døren til slutt åpnet fem timer senere, jeg hoppet ut og løp rundt i sirkler, prøver å få mine lagrene. Jeg la merke til skilt for «Zurich», som jeg trodde må være en by I Tyskland, før jeg la merke Til flaggene I Sveits. Etter å ha gått rundt i en time eller så bestemte jeg meg for å gå til politiet. Jeg fortalte en politimann historien, han snudde Seg Til Sine Sveitsiske kolleger, fortalte historien på fransk,og hele politistasjonen var i latter. Han ga meg noen smørbrød, sigaretter og et brev for å gi til billettinspektøren. Da Jeg kom Til Munchen hadde jeg ingen telefon, ingen penger og ingen anelse hvor jeg var, så jeg gikk rundt i timevis til jeg la merke til jernbanestasjonen vi hadde gått av på da vi ankom, klubben der vi startet og til slutt det jævla hotellet.